Min profilbild

RSS 2.0

Gårdagen

Gårdagen var superstressig och full av ångest, men det blev verkligen super bra, och våran söta trollkarl Jonathan blev en succé! Kolla gärna in hans sida: http://www.jonathanmagic.se/

Min lillebror kom till gällivare från göteborg för att medverka i mitt nummer, och förutom att han höll på att bryta benet på mig så gjorde han ett väldigt bra jobb med att chocka publiken XD.

Bilder kommer men tills dess har jag snott av Sandra Axelsson:

Sitter och försöker varva neroch kollar på filmen från förra årets uppträdande där Knicker Kittens var med och uppträde och Nauclerdesign hade visning av latexkläder.

Sitter med glitterflickan Maja Viktorsson som fick ha hand om allt från kassan och baka cupcakes till vara trollkarlassistent och springa med uppfriskningar.

Dragit på mig mina kläder när showen var slut

...och lekte lite med mina featherfans

Stort tack till alla som har hjälp till i går! Ni är GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback